A co to udělá, když mezi kamiony "vláčku" najede auto? V klidu ho rozmáznou jak štěnici?
Odpovědět0 0
Ne.
Tak předně... i v druhém autě je zatím řidič. A hlavně něco jako front assist a adaptivní tempomat je už spoustu let běžnou výbavou aut. Nechápu, proč by v tomto případě měl někdo někoho lisovat, když to adaptivní tempomaty běžně nedělají.
Odpovědět0 0
Dakde som uz ten napad videl.
A uz to maaam volalo sa to vlak a funguje to uz viac ako 100 rokov :)
Odpovědět0 0
No, vlak je ještě lepší, protože tam je ten rozestup ještě menší a tím pádem odpor vzduchu také. Potíž s vlakem je, že potřebuje koleje...
Odpovědět0 0
A co ta elektronika těch 300ms dělá? Očekával bych reakci v řádu milisekund maximálně.
Odpovědět0 0
Jo tohle by mě taky zajímalo. Tak těch 300ms se udává jako reakce člověka. To by jej ta elektronika moc netrumfla. Člověk pak musí ještě sešlápnout ten pedál, což mu taky pár set milisekund zabere, ale i tak... 300ms je strašně moc. Dovedete si představit, že třeba hrajete nějakou online FPS s pingem 300ms? Asi ne, normálně máte třeba 20 ms - 50 ms. Proč by kamiony, které jsou hned za sebou měli mít horší ping než CoD na serverech někde v německu?
Odpovědět0 0
Reakční doba člověka 300 ms? Bavíme se o celém úkonu, tedy od zpozorování, zpracování mozkem až po odezvu člověk a následně auta. Tohle u běžné jízdy dělá u člověka zhruba sekundu.
Odpovědět0 0
To není smysl ani mého ani T_xy přízpěvku. Mluvíme o tom, že 300ms je nesmyslně moc. Ne o tom, jakou má reakční dobu člověk.
A i kdyby, nepíšu to snad? Napsal jsem:
"Tak těch 300ms se udává jako reakce člověka."
"Člověk pak musí ještě sešlápnout ten pedál, což mu taky pár set milisekund zabere, ale i tak... 300ms je strašně moc."
Není náhodou několik set milisekund i třeba 700ms? Tj. zbytek do té vaší sekundy?
Ale znovu píšu: o to nám nešlo. My se pozastavujeme na tím, že nechápeme, co se těch 300 ms děje. Nečekal byste sám, že v této disciplíně bude elektronika řádově lepší než člověk?
Odpovědět1 0